Сучасні технології Вашого бізнесу
Працюємо з 2006 року
(093) 541-76-76

Дизайнерський папір для святкової поліграфії

20 січня 2020 р.
Дизайнерський папір для святкової поліграфії

Папір для святкової поліграфії і виглядає відповідно. Вона задовольнить не тільки візуалів, а й кинестетиків. Гладка як льон або ребриста під м'яку шкіру (soft-touch) - тактильним відчуттям в світі поліграфії відведено не останнє місце. Відразу обмовимося, що дизайнерський папір - річ примхлива. Вимагає до себе особливої ​​уваги, з обов'язковим проведенням тестів друку.

Зараз існує багато видів дизайнерського паперу з різною поверхнею, під будь-яку ідею і тематику бізнесу. Розповімо, які дизайнерські папери користуються популярністю при замовленні святкової поліграфії сьогодні:

Папери з природною палітрою кольорів і приємною шорохуватою фактурою - знахідка для любителів природи і відповідної тематики. З латексним покриттям - у такого паперу хороші бар'єрні властивості. Такий гарний для подарункової упаковки різних продуктів. І красиво, і практично.
З ефектом замші - дуже стійкий до стирання. Може дозволити собі різні види обробки: від тиснення до лакування і ламінування. З тисненням. Підходить, коли потрібно підкреслити корпоративний стиль. Наприклад, папір, ідея якого - зоряний пил від падаючої комети. Він гладкий, з одностороннім тисненням і металізованим ефектом. Або інший, дуже оригінальний папір з дрібним сітчастим тисненням і з перламутровим металевим ефектом, який моментально змінить відтінок, якщо на його поверхню потрапить яскраве світло. Особливо популярні фактури, що нагадують вельвет, полотно, шкіру, очерет. Кольоровий, тонований у масі, папір різної щільності і з можливістю доповнити ефект будь-якої післядрукваною обробкою.
Папери з металізованим покриттям, які дуже гарно виглядають на запрошеннях та листівках. Дизайнерський картон - особливо широко використовується в святковій поліграфії. Можна вибрати папір під будь-яку ідею або тематику вашого подарунка. Але кожне замовлення святкової поліграфії - особливий випадок. Тут немає універсальних рекомендацій з ряду «який папір більше підійде для листівок або пакета». Ідея, призначення, задуманий стиль повинні потоваришуватися з тим або іншим матеріалом, а додаткові акценти додасть післядрукована обробка. Якщо, звичайно, вона знадобиться.

До речі, неможливість будь-якої післядрукованої обробки - вина обладнання або друкарні, іноді це властивість дизайнерського паперу. Якщо, наприклад, одна з них допускає всі види тиснення, то інша від цього може зіпсуватися. Те ж саме з УФ-лакуванням, ламінуванням і іншими видами обробки. Пам'ятайте про це і будьте готові до цікавих експериментів.