Агентство Punk You! Brands розробило айдентику міні-кав'ярень Kennedy's coffee, не використавши жодного зерна кави, ні коричневий колір, ні коло в якості основи.
Завдання: розробити візуальний образ бренду мережі міні-кав'ярень Kennedy's coffee, уникаючи при цьому асоціацій з Джоном Кеннеді.
Рішення: назва бренду передбачає наявність фірмового персонажа. Так як будь-яка людина так чи інакше буде асоціюватися з Джоном Кеннеді, було вирішено використовувати тварину. Лисиця - один з найвідоміших представників тваринного світу Ірландії, вона є уособленням одного з кольорів національного прапора.
Кеннеді - це ірландська червона лисиця. Вона хитра і активна, як людина, випивши доброї кави вранці.
Крім того, тема Ірландії вибрана для підтримки легенди про іноземне походження бренду Kennedy's Coffee. Колірне рішення засноване не тільки на офіційних символах країни, але і на стереотипних уявлень про неї: зелений лист конюшини і рыжебородые чоловіки є найвідомішими неформальними ознаками ірландців. А ще Ірландія - одна з небагатьох країн, яка має асоціації з кавою: завдяки кавового коктейлю «Ірландська кава».