Озираючись на 2014 рік, ми можемо зрозуміти, які тренди будуть домінуючими в 2015 році, який вже на порозі. Так як кількість девайсів, на яких користувачі переглядають сайти, постійно зростає та змінюється, веб-дизайнер повинен думати не тільки про зовнішній вигляд сайту на ПК, але і про те, наскільки зручний він для мобільних пристроїв.
1. Типографіка буде гнучкою
Текст у веб дизайні дуже сильно відрізняється від друкованого, і в 2015 році ми нарешті повністю позбудемося старомодних поглядів, які робили текст дуже дрібним та стиснутим на багатьох сайтах.
У цьому немає нічого нового, так як цей концепт обговорювався ще з 2006 року, але дизайнерське суспільство дуже довго і повільно пристосовувалося і звикало до нього. Дуже складно відпустити принципи, якими керувався роками.
Ось три головних аспекти, які впливають на зручне читання тексту у веб дизайні:
1. Розмір шрифту
2. Ширина стовбців
3. Висота рядка
Дослідження не втомлюються повторювати, що більший розмір шрифту сприяє більш зручному читанню в інтернеті. Дизайнери вже почали впроваджувати чуйну типографіку поряд з чуйними зображеннями і інтерфейсом. Дуже важливо, щоб текст завжди виглядав добре, незалежно від платформи.
2. Ніякого веб-кодингу
У процесі веб-розробки завжди брало участь кілька людей: дизайнер створював зовнішній вигляд і відчуття, а потім кодер брався за роботу, щоб перетворити розробку в реальність. Цей процес змінюється і інструменти для веб-дизайну стають розумнішими, краще і більш амбіційними.
Сьогодні дизайнери можуть створювати сайт навіть не торкаючись коду, використовуючи всі переваги сильного графічного дизайну та чистого коду. Це перевертає все з ніг на голову і знижує бар'єр для тих дизайнерів, метою яких є створювати красиві і функціональні сайти для своїх клієнтів.
Але через те, що дизайнери фокусуються на зовнішньому вигляді сайту, доопрацювання алгоритмів і шліфування коду все ж мають місце бути. Так що тут завжди буде місце для веб-кодерів, правда частка їх роботи буде значно меншою, аніж було раніше.
3. Еволюція дружнього дизайну
Лише кілька років тому створити дружній сайт означало просто зробити його зручним для перегляду на комп'ютерах, планшетах і смартфонах.
Так як у кожної платформи є свої вимоги, головним завданням є зробити так, щоб контент відображався коректно на будь-якому пристрої. І якщо структура сайту для смартфону і планшета буде практично однакова, то для «розумних технологій» вона не підійде. Те ж саме і зі смартТВ, для яких не підійде структура, призначена для ПК.
4. Плоский дизайн підкорить кожен піксель
Поки деякі сперечаються про проблеми плоского дизайну в сфері користувальницького інтерфейсу, решта одноголосно називають його своєю улюбленою технікою у веб-дизайні.
Це багато в чому залежить від того, як ми сприймаємо контент, і як сприймають його девайси. Плоский дизайн сам по собі веде до мінімалістичних принципів, що в свою чергу призводить до чистих, легких і сфокусованих на контенті сайтах.
Плоский дизайн добре виглядає не тільки через своїх естетичні переваги. Він дуже практичний і дозволяє користувачам взаємодіяти з контентом, не відволікаючись на сторонні фактори.
5. Більше = краще для зображень
Не тільки текст збільшується, але й зображення!
Було дуже багато важливих обмежень, які потрібно було тримати в голові через обмежену ширини сайту. Але це стає все меншою проблемою з плином часу, і в результаті великі зображення хвилею накрили інтернет.
У 2015 зображення займуть центральну позицію. Чарівні техніки вимагатимуть відповідних змін до розмірів, виділяючи домінуючі кольори для фону і оптимізуючи зображення для більш швидкого завантаження.
Також до цього головним трендом в 2015 році буде використання зображень замість фону, а текст буде «плавати» на його поверхні для зручності.
6. Оновлення анімації скролінга, паралакс-ефекту та мікроінтеграції
Напевно, найбільш вражаючий тренд - це паралакс-скролінг.
Ми бачимо його всюди і результат говорить сам за себе - залучення на сайті з паралакс-скролінгом може збільшитися до 70%! Використання скролінгу замість кліків, як техніку навігації, є відмінним рішенням, яке вимагає меншого часу для завантаження, а також дозволяє зробити плавні переходи, уникаючи дратівливих завантажень. Інформація продовжує просто плинути.
У 2015 ми можемо очікувати величезну кількість веб-дизайнерів, що використовують паралакс-ефект у своїх роботах.
7. Розквіт веб-графіки
Як фахівці у візуальній сфері, ми намагаємося зробити інформацію простішою для засвоювання, що призвело до появи та популяризації інфографіки. Вона дозволяє передавати великі кількості інформації, утримуючи при цьому увагу користувача.
І на основі цього з'явився новий тренд - веб-графіка. Як і інфографіка, веб-графіка конвертує велику кількість інформації, але крім цього ще й містить елементи, за допомогою яких користувач може взаємодіяти з інформацією. Це більш візуально привабливо, ніж інфографіка, і утримує більше уваги.
У 2015 році веб-графіка буде користуватися величезною популярністю і зарекомендує себе, як основний компонент сучасного веб-дизайну.
8. Розвиток та популяризація SaaS
Розвиток SaaS індустрії змінює традиційні моделі від рекрутингу до призначеного для користувача менеджменту. З одного боку це полегшує робочий процес, але з іншого - відбирає роботу у фахівців.
Це стосується і веб-дизайну. Сьогодні існують платформи, які дозволяють створити сайт самостійно. Таким чином ті веб-дизайнери, заробіток яких грунтувався на простих і невеликих проектах, втрачають свій хліб.
Таким чином від веб-дизайнерів тепер потрібно щось більше, ніж створити простий дизайн сайту. Їм потрібно постійно вдосконалювати свої навички, щоб робити більш складні та привабливі сайти. Але в цьому є і позитивна сторона - у вас з'явилася відмінна мотивація до саморозвитку.
9. Меню у вигляді слайда
Деякі вважають навігаційні панелі занадто громіскими. У 2015 році широке поширення отримають слайд-меню, які виїжджають і таким чином полегшать навігацію і будуть відповідати загальній моді на мінімалізм.
Зазвичай, такі меню виїжджають збоку, але де вже їх розміщувати - це справа ваша. Головне, що слайд-меню дуже зручне для мобільних пристроїв, а це величезний плюс.
10. Відео замість тексту
Веб-дизайн спрощується. Привернути увагу людей за допомогою відео простіше, ніж текстом. Також відео можна більш органічно вписати в загальний вигляд сайту. Але часто відео уповільнюють завантаження сайтів, і тут вже потрібна оптимізація. Але в 2015 році безсумнівно багато хто зверне увагу на такий спосіб передачі інформації. Це збільшить взаємодію користувачів з інтерфейсом і загальну конверсію.