Пам'ятка замовникам і дизайнерам. Ну тому що немає межі досконалості.
Логотип повинен однозначно повідомляти про те, чим ви займаєтеся, і жодна солідна фірма не буде працювати з логотипом з пари ліній. А якщо ви пропонуєте шрифтовий логотип - це перша ознака того, що дизайнер намагається схалтурити. Загалом, ось вам п'ять простих способів того, як можна зіпсувати логотип.
Логотип повинен однозначно повідомляти про те, чим ви займаєтеся, і жодна солідна фірма не буде працювати з логотипом з пари ліній. А якщо ви пропонуєте шрифтовий логотип - це перша ознака того, що дизайнер намагається схалтурити. Загалом, ось вам п'ять простих способів того, як можна зіпсувати логотип.
Вот так бывает в процессе разработки логотипа.
Ось так буває в процесі розробки логотипу.