Сучасні технології Вашого бізнесу
Працюємо з 2006 року
(093) 541-76-76

Логотип-немає межі досконалості

27 листопада 2013 р.
Логотип-немає межі досконалості

Пам'ятка замовникам і дизайнерам. Ну тому що немає межі досконалості.

Логотип повинен однозначно повідомляти про те, чим ви займаєтеся, і жодна солідна фірма не буде працювати з логотипом з пари ліній. А якщо ви пропонуєте шрифтовий логотип - це перша ознака того, що дизайнер намагається схалтурити. Загалом, ось вам п'ять простих способів того, як можна зіпсувати логотип.

 

 

 

 

Вот так бывает в процессе разработки логотипа.

 

 

 

 

Ось так буває в процесі розробки логотипу.