Будь-яка велика компанія прагне до того, щоб її логотип був не просто пізнаваний, а ніс у собі якийсь посил для споживача. І все, що потрібно зробити - просто вдивитися в деталі і захопитися дотепності авторів і вмінню вкласти багато чого в сутність логотипу.
FedEx
Найпопулярніший з усіх логотипів з прихованим змістом. Якщо придивитися, то стає видно стрілку, яка виходить з простору між «E» і «x». Ця стрілка символізує швидкість і точність - два основних принципи цієї компанії. Цікаво, що ті, хто побачив цю стрілку, починають бачити її завжди і в першу чергу.
Hope for African Children Iniative
Логотип громадської організації, що займається допомогою дітям Африки. Якщо придивитися, можна побачити зображення африканського континенту, дитини і дорослого як символ підтримки.
Amazon
На перший погляд логотип Amazon не приховує нічого незвичайного, але він допомагає розібратися в філософії бренду. Жовта стрілка нагадує посмішку: Amazon.com хоче, щоб їхні клієнти були задоволені. Вона також пов'язує літери «A» і «Z», натякаючи, що в цьому магазині є абсолютно все - «від А до Я».
Yoga Australia
Схожа фішка використовується і в логотипі клубу любителів йоги з Австралії. Між рукою і ногою дівчини можна виявити силует країни.
Sony Vaio
Перші дві букви логотипу Sony Vaio складають хвилю, що символізує аналоговий сигнал, а останні дві нагадують 1 і 0, символізуючи цифровий сигнал.
Unilever
Unilever виробляє величезну кількість найрізноманітніших товарів, і це відображено в їх логотипі. Кожна частина логотипу має сенс. Наприклад, серце означає любов, турботу і хороше самопочуття, птиця символізує свободу, звільнення від повсякденних турбот, отримання задоволення від життя.
Formula 1
Якщо придивитися до порожнього простору між буквою «F» і червоними смугами, то можна помітити цифру 1 Логотип передає відчуття швидкості.
BMW
Історія BMW почалася з авіації, і логотип компанії залишається вірний своїм кореням. Всупереч думці, що центр логотипу BMW - це лопаті обертового гвинта, це всього лише фрагмент прапора Баварії, він у них в клітинку.
Apple
Роб Янов, дизайнер, який придумав логотип Apple: «Я купив цілу сумку яблук, поклав в миску і малював їх тиждень, намагаючись спростити деталі. Відкушування від фрукта було частиною експерименту, і по досконалої випадковості "byte" ("bite" - "укус") виявився комп'ютерним терміном ».
Яскравий логотип Apple був покликаний відобразити той факт, що компанія випускає комп'ютери з кольоровими моніторами. У 1998 році з поверненням в компанію Стіва Джобса і появою нових комп'ютерів, дизайнери вирішили використати монохромний варіант.
Sun Microsystems
Логотип Sun - одна з найзнаменитіших амбіграмма в світі. Слово «Sun» читається з кожного кута квадрата. Створено професором Стенфордського Університету веном Праттом.
Continental
Continental - виробник автомобільних шин. Одну з них можна побачити в перших двох буквах, які створюють зображення колеса в перспективі.
Big Ten
Big Ten - академічне об'єднання, створене в 1896 році. До 1990 року це об'єднання складалося з 10 університетів, але в червні до них приєднався Університет Штату Пенсільванія. Вони не захотіли міняти своє ім'я і просто додали число 11 до свого логотипу.
Mercedes-Benz
Логотип Mercedes-Benz - це символ упевненості компанії в своїй досконалості. Трикінцева зірка символізує її перевагу в усіх сферах - на землі, в повітрі і в воді.
NBC
На початку 50-х компанією NBC володіла компанія RCA, яка якраз почала виробництво кольорових телевізорів. Таким яскравим хвостом павича компанія намагалася показати людям, що продовжували дивитися чорно-біле телебачення, що вони втрачають.
Eighty-20
Eighty-20 - маленька консалтингова фірма. Багато хто вважає, що логотип ніяк не пов'язаний з назвою. Але якщо уявити темні квадрати як одиниці й світлі як нулі, то верхня лінія читається як 1010000, а нижня як 0010100, що в двійковій системі числення означає 80 і 20.
Toblerone
Toblerone - компанія з виробництва шоколаду зі швейцарського міста Берн. Його ще називають містом ведмедів. Саме тому Toblerone включили в свій логотип силует цієї тварини.
Baskin Robbins
Рожеві частини «BR» складають число 31, саме стільки смаків історично було у морозива Baskin Robbins.
Carrefour
Carrefour - один з найбільших європейських магазинів зі штаб-квартирою у Франції. Саме тому їх логотип, який символізує розширення компанії, виконаний в кольорах французького прапора. Творці додали туди і першу букву назви.
Milwaukee Brewers
Milwaukee Brewers (Пивовари Мілуокі) - професійна бейсбольна команда з штат Вісконсін. Їх логотип зроблений з букв «m» і «b» і нагадує бейсбольну рукавичку.
GreenLabs
Крона дерева в логотипі - це мозок. Акцент на великому інтелектуальному потенціалі співробітників компанії та відображення назви: «green» (зелений) і «labs» (лабораторії).