Сучасні технології Вашого бізнесу
Працюємо з 2006 року
(093) 541-76-76

Маленькі хитрощі однієї листівки

29 травня 2016 р.
Маленькі хитрощі однієї листівки

Листівка загальновизнаний лідер серед недорогих способів донесення інформації або реклами товарів та послуг. Охоплення великої аудиторії - це один з головних її козирів.
Простота листівки оманлива. При правильному підході до її дизайну і текстової частини можна вкласти максимум необхідної рекламної інформації. Виготовлення листівок починається з макету, який немов мозок надає їй цінність або робить її марним папірцем. Сьогодні послуги друкарні включають в себе як безпосередньо друк готової листівки, так і підготовку макета. Однак продумати деякі моменти і запропонувати цікаві варіанти може і сам замовник, як особа в першу чергу зацікавлена в ефективності листівки.

Як часто в нашому житті трапляються ситуації, коли саме «тут і зараз» необхідна якась інформація про послугу або місце придбання товару. В такий момент послужлива пам'ять підкидає ... ні, не координати, а спогад про ту саму листівку, яка здавалася непотрібною в момент отримання і була безжально викинута у сміття. Щоб потенційний покупець не викинув отриману листівку, є сенс зробити її привабливою не тільки завдяки основній рекламі.

Додаткова інформація стане для вашої листівки додатковою страховкою. Календар місяця з цікавими фактами, оригінальне привітання зі святом, карта метро або кулінарний рецепт. Та що завгодно! Заганяти фантазію у рамки варто, лише з огляду на потенційну аудиторію. Опишіть на листівках, пропозицію автолюбителям, п'ять способів переконати проїжджаючих повз водіїв зупинитися і допомогти вам з пробитим колесом, і листівка буде розсудливо залишена у салоні авто. Це тільки маленький приклад. Знайти щось потрібне і корисне для своєї листівки можна в самому собі та в зацікавленності оточуючих людей.