Сучасні технології Вашого бізнесу
Працюємо з 2006 року
(093) 541-76-76

Оновлення логотипу мережі кав'ярень Starbucks

23 вересня 2014 р.
Оновлення логотипу мережі кав

Оновлення логотипу мережі кав'ярень Starbucks 

В 2011р. з круглого логотипу зникло зелене кільце з фірмовою назвою, а чорно-біле зображення сирени станело зелено-білим і зайняло все коло.

 

«Ми дозволили сирені вийти з кола, і це, я думаю, додасть нам більше свободи і гнучкості, щоб бачити трохи більше, ніж кава», - заявив виконавчий директор Говард Шульц.
 

У компанії припускають, що зміни допоможуть їм завоювати нові ринки. Як заявили Agence France-Presse експерти, Starbucks прагне перевести свій логотип у категорію найбільш упізнаваних логотипів, начебто Apple і Nike, коли покупцям вже не потрібні написи.
Це вже не перша зміна логотипу компанії Starbucks, яка почала працювати в Сіетлі в 1971 році. Нинішній логотип, який буде змінений в 2011 році в тому числі і в зв'язку з сорокаріччям, з'явився в 1992-му.
 

 


Одним з найбільш перспективних ринків в Starbucks вважають Китай, де число їх кав'ярень може незабаром перевищити 1000. Всього Starbucks працює в 35 країнах і управляє 17 тисячами закладів. У Росії компанія вже відкрила 31 торгову точку.