Сучасні технології Вашого бізнесу
Працюємо з 2006 року
(093) 541-76-76

Принципи веб-дизайну, яким вас навчить Голлівуд

13 листопада 2018 р.
Принципи веб-дизайну, яким вас навчить Голлівуд

Кожен день десь в світі якомусь дизайнеру приходить у голову думка: "Прийшов подивитися на проекти, які я робив місяць / рік / десять років тому". Або ж головний менеджер проекту замість того, щоб створювати щось нове, міркує про те, що може залишити свій слід в історії, змінивши те, що і так працювало добре. Почуття незадоволеності буде рости до тих пір, поки в один чудовий день вони не скажуть: нам потрібно зробити редизайн сайту (і / або зробити новий фільм про Кінг-Конга, але щоб в ньому приділяли увагу персонажам і їх почуттям).

Редизайн сайту не сильно відрізняється від перезавантаження фільму або серіалу. Всі ці процеси є колосальні творчі зусилля, які спрямовані на залучення нової аудиторії та утримання старої. Вони також загрожують небезпеками: в той час як хороший редизайн або перезавантаження можуть повернути життя старим проектом, і не дати з тріском провалитися.

На щастя, дизайнери - ми з вами - можемо вчитися на прикладах з Голлівуду, успішних і зовсім немає. Це не однозначне порівняння, але тут є чому повчитися:

Ви повинні розуміти, чи потрібно це комусь (крім вас)

Мало хто знає, але оригінальний фільм "Мумія" вийшов в 1932 році. У 1999 році Брендан Фрейзер і компанія взяли участь у "редизайні" фільму. За шістдесят років багато що може трапитися в світі: Друга світова війна, ще війни, відкриття комп'ютера і т.д. - люди навіть придумали концепцію редизайну сайту. Тому прем'єра 1999 року увійшла в абсолютно новий світ. Зірки були красивіші, від стрічки віяло духом Індіани Джонс, але вона зберегла те ж саме почуття пригоди і часом дійсно моторошні моменти. Світ був готовий до цього. І потім в 2017 році хтось вирішив знову перезавантажити "Мумію" з прицілом на створення абсолютно нової франшизи. Якщо говорити, то це був просто непоказний фільм, незважаючи на прекрасних акторів. Світ був не готовий до цього - у всіх в головах ще була "Мумія" і "Мумія повертається".

Це ми ще про все перезавантаження всесвіту "Людини-павука» не говорили ... уф, навіть не починайте. Якщо ви хочете зробити редизайн сайту, не поспішайте з цим рішенням. І коли час все-таки прийде, переконайтеся, що це дасть щось людям. До речі, говорячи про це ...

З'ясуйте, що робило оригінальний проект особливим. Давайте подивимося, наприклад, на "Згадати все". Оригінальний фільм був забавним науково-фантастичним романом, в якому поєднувалися світлий соціальний коментар, дурість, і Арнольд був Арнольдом. Замініть Арнольда зіркою меншої харизми, і дурний фільм розвалиться. Приберіть дурість - і це типовий науково-фантастичний бойовик. Може, він був би хороший для свого часу, але і тільки на цьому. У 2012 році римейк не зміг повернути Арнольда, а Колін Фарелл і інші (при всій своїй крутості) не змогли витягнути фільм поодинці. Чудова дурість теж пропала - її замінили легкі штрихи сарказму. М'який соціальний коментар все ще залишився, але занадто непомітно. Вони взяли формулу, яка працювала, і прибрали принаймні дві третини.

Перш ніж приступити до редизайну сайту, з'ясуйте: що взагалі подобалося в оригінальній версії? Під з'ясуванням мається на увазі user research і спілкування, отримання фідбек від користувачів. Якби творці ремейка опитали фанатів оригінального фільму, вони могли б зберегти частину його чарівності недоторканим.

Ваша аудиторія може змінитися

Інтереси людей протягом життя змінюються. Змінюються часи, люди і почуття. Візьміть новий серіал "Загублені в космосі" на Netflix. Оригінал почався в 1965 році, всього за рік до того, як був запущений перший "Зоряний шлях" (він же Star Trek). У серіалі відображалися образи і сімейні цінності, прийнятні на той час, тому він тривав довше, ніж далекоглядний «Зоряний шлях». Новий запуск не може спиратися на ті ж сімейні норми, що 50 років тому. Публіка чекає трохи більшої драми в новому серіалі, більш реалістичного і тонкого підходу до персонажів. В цілому, це досить успішне перезавантаження, яке поєднує в собі основну концепцію шоу зі зміненими очікуваннями його аудиторії. Я повинен провести аналогію з редизайном сайту, так? Отже: як змінилася ваша аудиторія з моменту запуску вашого сайту? Ви знаєте? Якщо немає, то ви повинні це з'ясувати прямо зараз.

Середовище також може змінитися

При наявності досить солідної концепції і стійкої аудиторії, ви могли б більш-менш продовжувати розповідати одну і ту ж історію; але навіть в такому випадку середовище може змінитися. Тут ми приходимо до багатьох "ітераціям" Джеймса Бонда. Технічно вони не вважаються перезавантаженнями, але ілюструють мою думку. Звичайно, коли-небудь час бондіани теж прийде, але поки сага триває. Незважаючи на це, з технічної точки зору методи створення фільмів про Джеймса Бонда змінюються. Вони повинні були змінюватися. Завдяки досягненням в області технологій, удосконаленням в кінематографії і культурним зрушенням, сучасні фільми про Бонда дуже відрізняються від попередніх, але в той же час схожі з точки зору сутності та змісту.

Редизайн вашого сайту не повинен означати зміну його основний філософії, але зверніть увагу ось на що: ви можете вдосконалити ваш дизайн, перебудувавши його з урахуванням нових принципів дизайну і кодування. Якщо у вас вже є крута концепція, тоді зачепіться за неї - і замість повного редизайну створіть нову ітерацію.