Сучасні технології Вашого бізнесу
Працюємо з 2006 року
(093) 541-76-76

Просування туристичного сайту: усе за правилами!

02 липня 2014 р.
Просування туристичного сайту: усе за правилами!

Туристична компанія, якщо вона солідна і збирається розширювати свою сферу впливу, збільшувати обсяги продажів, обов'язково створює свій ресурс, який активно починає просувати в мережі.

Метою створення будь-якого сайту є отримання максимально можливого прибутку. Якщо говорити про туристичну компанію, то власний ресурс дає можливість збільшити обсяги продажів, а також зацікавити потенційних клієнтів цікавою інформацією та послугами. Для цього необхідно постійно вдосконалювати свій ресурс, а також планомірно і цілеспрямовано його просувати в мережі.

Просування турсайтів: план дій

Щоб туристична компанія стала стрімко розвиватися, потрібно буде розвинути ресурс, зробити його популярним, а свої послуги потрібними для відвідувачів. А починати розкручування слід з виконання певних дій, до яких можна віднести:

 

  • аналіз своїх конкурентів;
  • складання семантичного ядра - підбір ключових слів;
  • внутрішня оптимізація сайту;
  • робота з html-кодом;
  • зовнішня оптимізація ресурсу.

Така робота очікує власника ресурсу на початкових стадіях. Після успішного старту і збільшення відвідування сайту потрібно буде:

  • постійно додавати нові ключові фрази, а значить, і відповідні статті;
  • працювати над сайтом - удосконалювати його, робити зручним і лаконічним, працювати над структурою ресурсу;
  • розміщувати цікавий контент, збільшувати відвідуваність ресурсу і обсяги продажів своїх послуг.

Розкрутка сайту: поетапна робота

Аналіз конкурентів

Збір та обробка інформації дозволить проаналізувати роботу конкурентів, після чого скласти план власних дій. Використовуючи недоліки або слабкі сторони конкуруючих компаній, можна успішно пропонувати свої послуги.

Складання семантичного ядра

Грамотно підібрати ключові фрази - це запорука успішного залучення потрібної аудиторії до сайту. Від кількості і якості слів залежатиме відвідуваність ресурсу. Після підбору фраз можна приступати до формування семантичного ядра - списку фраз, які слід розподіляти на відповідних сторінках ресурсу.

Внутрішня оптимізація

Для грамотної і якісної внутрішньої оптимізації необхідно буде правильно прописати все:

  • теги keywords, Title, description;
  • грамотно облінковані сторінки;
  • оптимізувати контент кожної сторінки.

Зовнішня оптимізація

Необхідно розміщувати на сторонніх ресурсах тематичні посилання на свій туристичний сайт. Така робота із посилальної базою дозволить розкрутити сайт, зробити його популярним і відвідуваним.