Сучасні технології Вашого бізнесу
Працюємо з 2006 року
(093) 541-76-76

Web - дизайн 2014

16 лютого 2014 р.
Web - дизайн 2014

Зазвичай такого роду статті починаються з нікому не потрібного ліричного вступу: «Ну ось і підходить до кінця 2013 рік, у зв'язку з чим хотілося б підвести підсумки і зробити деякі прогнози...» Бла, бла, бла - скажемо ми, і відразу позначимо тренди у веб-дизайні на майбутній рік.

 

мак и айфон

АДАПТИВНИЙ ДИЗАЙН

Саме адаптивний веб-дизайн, а не мобільні версії сайтів. Нинішній стан справ у веб-індустрії дозволяє без особливих проблем реалізувати концепцію сайту, який буде однаково гарно виглядати і (що важливо) відмінно працювати на всіх відомих мобільних пристроях, ноутбуках і десктопах.

Розробнику і дизайнеру простіше і вигідніше зробити єдиний концепт адаптивного сайту, ніж сидіти над додатковою мобільною версією. Та й кінцевий споживач від цього тільки виграє. Адже стрімке зростання «мобільних» користувачів інтернету не тільки збережеться, але і однозначно збільшиться в 2014 році.

компьютерная мышь

СКРОЛІНГ І ПАРАЛАКС

Тенденція тотального скролінгу, паралакса і односторінкових сайтів, схоже, збережеться і в 2014 році. Юзер зразка 2013 року вже настільки обледащів, що йому не хочеться кликати навіть на кнопки меню - йому б покрутити коліщатко мишки. Та й чого гріха таїти, скролінгом легше утримати користувача на сайті, і в теж час надати йому максимум інформації без особливих зусиль з боку останнього.

Багато хто заперечить, мовляв, дістав всіх уже цей скролл з паралаксом. Ми відповімо наступне: вміло реалізовані сайти з таким ефектом виглядають сучасніше і вигідніше, принцип роботи та навігації зрозумілий навіть дитині, і часто такі сайти отримують бонусом відмінну вірусну рекламу.

бриллиант 

МІНІМАЛІЗМ

У 2014 продовжиться пихату ходу по просторах веба лаконічності і простоти (причому це стосується як дизайну, так і вмісту). Якщо говорити про дизайн - то нині модний плоский дизайн (flat design) буде так само популярний і затребуваний і в наступному році. Якщо вже Apple відмовився від свого улюбленого скевоморфизма (skeuomorph) на користь flat - це говорить про багато що.

Що ж до контенту, то тут теж все гранично ясно: люди не дуже-то люблять читати великі масиви тексту («многа букаф» бачите). Але зате такий юзер дуже поважає красиві картинки і коротенькі відеоролики. Отже, інфографіка - наше все. Вона з легкістю замінить будь-яку нудну інструкцію, перетворить сухі цифри статистики, пожвавить презентацію. А поєднання інфографіки з відео - от тренд 2014 року.

лист бумаги с буквой

ТИПОГРАФІКА

В силу того, що на даний момент контент сайту вимагає лаконічності, а його легкому сприйняттю сприяє «повітряний простір навколо, на перше місце виходять шрифти. Статті на сайті практично стають схожими на статті глянцевих журналів. І це тільки радує. Бо засилля реклами, хмар тегів, флеш-банерів та іншої нісенітниці «захаращує» основний контент. А це тільки дратує, заважає і відволікає користувача. Що б привернути увагу юзера - достатньо правильно підібрати шрифт, і правильно його використовувати. Так що в 2014 році зустрічайте гарні заголовки на сторінках інтернет-видань. Гра зі шрифтами тільки почала набирати обертів.

фотографии

ВЕЛИКІ ФОНОВІ ЗОБРАЖЕННЯ

Як же ми полюбили великі фонові зображення на сайтах. Вони допомагають не тільки прикрасити сайт, але і чудово передають інформаційний посил. Одне зображення може в сто разів більше будь-якого тексту «пояснити» на чий сайт тільки що потрапив - чи то інтернет-магазин автозапчастин, блог політика, або сайт веб-студії. А деякі сміливі хлопці можуть похвалитися і фоновим відео на весь екран на своєму сайті. Цей прийом робить неймовірно гіпнотичний вплив на користувача. Так що будьте сміливішими і оригінальнішими у 2014 році - експерементуйте з фоном.

Що б хотілося сказати на закінчення. Веб-дизайн, однозначно, все більше і частіше повертається обличчям до користувача - це незаперечний факт не може не радувати. Ми ж, як веб-дизайнери, зі свого боку повинні всіляко сприяти й допомагати цьому зближенню. І найголовніше пам'ятати - сайти створюються для людей. А тренди, як відомо, - штука мінлива.